torsdag 9 juni 2011

Back in Sweden.

I Måndags var det avskedsmiddag med vänner och familj i Westport. Fick en jättefin ram med en bild på mig och barnen. Det var en jätterandom bild som vi tog på Fire Island för typ ett år sedan. Så himla ironiskt att jag hade framkallat exakt samma bild och satt den i en ram för att ge till dom. Haha, min värdmamma bara skrattade. Fick även ett helt otroligt fint guld halsband med en äkta diamant! Kommer ju aldrig i hela mitt liv våga använda det med rädsla för att göra sönder det. Men äh, det är fint i boxen !

Mitt i allt är jag i Sverige. Jag är förvirrad. Allt känns så konstigt. Känns som att jag är här på semester ... Men ja, det lär väl sjunka in så småningom. Kom hem igår, gick ut på partaj och började jobba idag. Är laagomt trött vid detta laget, så nu är det dags för sängen. Jobb, examens-lunch, kika på studenterna, mer jobb och sedan fest står på schemat för morgondagen. Nu : Godnatt!

1 kommentar: