söndag 12 juni 2011

Bakis-skrivande ..

Fin-fest i Vitsand i Fredags, och igår spenderades kvällen hos finaste Julia. Vi drack vin och pratade i över fyra timmar utan att märka vart tiden tog vägen. Sedan cyklade vi in till stan, hade ett litet stopp för att dricka champagne och fortsatte sedan in krogen. Fint!

I fredags på krogen så spelade dom the Sounds "We're not living in America" vilket var så ironiskt att jag ville börja gråta, men sedan kom spelade dom Håkan och jag var så lycklig. Mina känslor är väldigt okontrollerade för tillfället ..

Men ikväll är det bakis-chips och pepsi max framför en film med Malin och Elin. Då känns allt precis som det alltid har varit ♥

(Och nej, jag vet inte vad jag ska göra med denna bloggen. "Mitt liv som Au Pair i USA" är ju titelrubriken, och uppenbarligen så är jag ju inte det längre .. Men det känns konstigt att inte ha bloggen, den har ju följt mig i snart två år nu .. Nåväl, vi får väl se helt enkelt)

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina kloka ord Jenny! Jag vet att det blir bra hemma med, men ibland har man sina blödiga, känslosamma stunder, haha. Du verkar ha det toppen hemma, kul det!! :) sluta inte med bloggen, men du kanske bör fundera på ett namnbyte trots allt ;) ha det så bra i pit-schtaan, åsså ses vi snart!

    KRAM

    SvaraRadera