måndag 16 maj 2011

Lets go to Las Vegas.

En snabb uppdatering från iPoden på hotellet. Livet leker och LA är skitcoolt som förväntat. Det strulade lite med bil uthyrningen då Malin inte har ett fungerande bankkort, så det slutade med att jag fick köra. Gah!! Har dock gått finfint och vi har kört ut till Malibu, cruisat runt i Beverly Hills och åkt upp på berget för att komma närmare Hollywood-skylten. Sedan spelade vi beer-pong med marinsoldater och blev ägda i biljard av några grabbar från Nya Zealand. Sedan bestämde sig min kamera för att ge upp, så resten av resan får jag använda Malins. Nu ska vi dock möta upp gruppen och börja våran busstur. Nevada är första stoppet!

3 kommentarer:

  1. idag strulade det för oss med en massa med biluthyrningen pga bankkort! jävla amerika alltså, haha!

    SvaraRadera
  2. Hej
    jag ska åka som au pair i september å befinner mig just ni i matchningsprocessen. och som säkert alla andra (?) så funderar jag på det här med hur man vet om familjen är rätt för än? och vad som är extra viktigt att fråga när man pratar med familjen?

    SvaraRadera
  3. Hej, Jackie Au par från NM igen ;)

    Tänkte bara informera dig att the cast of Glee kommer att flyga in till Vegas nu i veckan för de har en konsert där, "Glee Live" på Lördag,
    Jag vet att än så länge är Lea Michele där.

    Nu undrar du kanske varför jag skriver detta till dig..
    Jo, jag vet att du är ett glee fan liksom jag, och jag skulle vilja veta om jag va i Vegas samtidigt som dom, hehe.

    Jag var där förra månaden och det är ju inte så stort, så chansen att du ser dom är nog ganska stor :) !

    SvaraRadera