torsdag 5 maj 2011

Lite info, sådära.

1. Så har man blivit med jobb! Fick det jobb jag allra helst ville ha, dvs som handledare på Kultur och Fritid. Jag och en kille ska hjälpa ungdomar att anordna saker, så som volleyboll-turneringar, nattbad, skattjakter o.s.v. Hur himla kul är inte det?

2. Det som kommer av ovanstående punkt är ju då att jag faktiskt kommer att ha pengar i höst! (Om jag inte bestämmer mig för att flytta hemifrån eller börja med heroin, vilket känns osannolikt). Mitt huvud vimlar av planer men sydamerika står absolut högt upp. Och Spanien. Och Grekland. Och såklart Umeå, Göteborg och Malmö. Vi får se hur det blir med den saken!

3. Håller på med ansökningarna till skola i höst. Det blir spanska på distans. Fast jag kan ju redan det mest relevanta att kunna inom spanskan, dvs : Una cerveza, por favor!

1 kommentar:

  1. Pengar i höst hahahahahahah Jenny all er lön går direkt till mig...så du bor hemma i flickrummet hos mamma å pappa å det är iofs söderut från vitsand sett så vi kan kalla det sydamerikahortlax..eli

    SvaraRadera