onsdag 27 april 2011

31 cent scoop ice cream night at Baskin and Robbins.

Jobb, sett en film, varit på Zumba, jobbat, ätit massa glass och undrat vart tusan tiden tar vägen. Min dag i en kort sammanfattning.

Sedan älskar jag ju när folk hör fel när man säger något. Jag och Harpa satt i bilen på väg till gymmet och diskuterade Christina Aguilera (don't ask why) varpå Harpa påpekade att hon såg konstig ut nu för tiden. "Yeah, have you seen her face?", sa jag innan det blev tyst en stund. Sedan insåg jag att vi höll på att få slut bensin så jag sa "fuck, we need to get gas" (ursäkta språket). Harpa kollar storögt på mig och säger "WHAT did you just say?". Jag repeterade min mening och Harpa började skratta. "Oh .... cause we were talking about her face .... and then I thought you said : 'then just fuck her in the ass'." HAHA! Åh, vad vi dog. Ja, jag ser ju nu att det inte alls var lika roligt som när det inträffade. Men med två tjugoåriga brudar med alldeles för mycket koffein och alldeles för lite sömn blir det lätt lite dålig humor.

Och blogg-inlägg utan bilder är ju tråkiga, det vet ju alla. Så istället slänger vi in en bild på ett blad. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar