torsdag 7 april 2011

Materiell lycka.

Alltså jag kan inte sluta köpa saker. Jag försöker verkligen att spara pengar, men på något sätt verkar allt intressant och relevant att köpa. På senaste tiden har jag bland annat (uh, vad hemskt) inhandlat dessa saker ..


Promenadskor, gymskor och säkerligen världens skönaste träningsbyxor. På riktigt alltså, dom är nästan skönare än pyjamasbyxor!

Kängor! Som jag letat efter ett par svarta kängor i min storlek. Dom var så fina att jag fick köpa med ett par åt Malin också. Ogenomtänkt var det ju att jag sedan fick släpa runt på två brutalt stora kartonger i New York och på NHL-match, men det var ju helt klart värt det. Känner mig lite som en blandning mellan Lisbeth Salander och Pippi Långstrump när jag går omkring i dom, och det är ju en himla konstig men bra blandning.

En bikiniöverdel från Victoria's Secrets i min nya favoritfärg. Tyvärr är jag ännu på jakt efter underdelen, men i värsta fall får jag väl hänga upp den på väggen och beundra den där ..

Idag åkte vi på Stamford Mall och shoppade som tusan. Fanns ett tiotal grejer till jag gärna kommit hem med, men jag försökte behärska mig. Nåväl, tre par shorts och ett linne kom iaf med hem. Bahamas - here I come!

Och vad är våren utan röda sjömansinspirerade skor? Njä, inte lika bra som med röda sjömansinspirerade skor i alla fall.

Och så har jag även köpt mig ett elefanthalsband. Vet man ju aldrig när man kan behöva ett sådant!

Annars har det mest inhandlats några linnen, massa underkläder och såklart biobiljetter och popcorn! Hur tusan ska man få hem allt, är ju frågan?

2 kommentarer: