måndag 25 april 2011

Part A (part-ay).

Kom hem från utlandet strax innan 22-tiden igårkväll. 22.30 blev jag upphämtad av fyra sjukt saknade tjejer för fest. Harpa, Malin, Kajsa och fina Didde som är på besök från Danmark hade bestämt att det var utgång som stod på schemat denna kväll. Och jag är ju inte den som tackar nej till festligheter, så det blev att dra sig på något från resväskan, klunka i sig några drinkar och sedan åka iväg till South Norwalk. Fin kväll som alltid som avslutades med godaste fyllematen. Fick även sovsällskap i form av Harpa och denna bakisdagen har vi inte gjort annat än ätit. På riktigt alltså, det känns som att jag aldrig vill se mat igen (klockan 06.00 när klockan ringer imorgon kommer jag dock att ha ändrat min åsikt) och vi firade påsk på vårat eget sätt. Nu är klockan över halv 2 och jag funderar på att lägga mig och hinna få 4 timmars sömn innan klockan ringer. 20 dagar kvar som Au Pair, holy f'cking smoke alltså. 20 dagar tills jag drar iväg till Kalifornien och sippar kaffe med Paris Hilton och snortar kokain (alternativt snattar) med Lindsay Lohan. Eller ja, något i den stilen .. It's the final countdown, ladies and gents ..

Vi kan väl slänga in några bilder från igårnatt också. Bara för att bilder säger mer än 1000 ord, även om dessa bilder i princip inte säger något alls. Eller ja, förutom att de klargör faktan att Harpa har ett tuggummi i käften och jag borde öva på ansiktsposer i spegeln innan nästa utgång.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar