fredag 29 april 2011

Should have put a ring on it.

Idag var en fin arbetsdag. Åkte på talangjakt med de äldre två grabbarna och det var ju en intressant upplevelse. Sjuåringar som försöker dance breakdance och åttaåriga tjejer i alldeles för korta kjolar som dansar sexigt till "Single Ladies".

Annars var jag på Zumba idag och Zumbaledaren frågade om jag ville vara med när dom skulle filma en zumbafilm om några veckor. HAHA! Jag dog en aning över tanken att ens se mig själv dansa på film, men som tur var så insåg jag att vi är i Kalifornien då så det går ju inte alls. Det är nog bäst för alla inblandade!

Nu ska jag gå och städa då städerskorna kommer imorgon. Och ja, ni läste rätt, jag städar innan städerskorna kommer. Så brutalt jäkla stökigt är mitt rum varje vecka.

Och ja, på natten är min humor låg. Men hur roligt är inte detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar