onsdag 7 juli 2010

Sadana dara plus och minus.

Plus :

+ Varme! Sommaren ar har och da far man ata glass till varje maltid.
+ Idag holl en NHL-spelare upp dorren at mig i ishallen. Martin St Louis fran Tamba Bay Lightning! C-c-coolt.
+ Mannagrynsgrot med kanel och socker. Behovs ingen forklaring.
+ Ipod touch. Tusan vilken praktisk grej alltsa.
+ Resplaner! Smyglyssnar nar min vardfamilj pratar om vart vi ska aka. Jag gillar't!

Minus :

- Varme! 37-40 grader ar knappt ens roligt.
- Min kamera ar trasig. Den bestamde sig for att helt plotsligt sluta fungera. Har iofs min back-up kamera som jag inte gillar, men den far val duga.
- Laxa. Kan jag bara ta tag i mig sjalv och gora den nagon gang?
- American Idol World Tour blir inte av. Ar sjukt besviken. Jag, min vardfamilj och ett gang vanner till dom hade biljetter till konserten i September, men den blev hux flux flyttad till nu pa fredag da vi inte kan ga. Jag skulle ju borja dejta vinnaren av American Idol, men nu maste jag komma pa en plan B. Jobbigt.
- Odisciplin att ga pa gymmet.

1 kommentar: