onsdag 21 juli 2010

Sverige, onsdag.

Tiden i Sverige flyger förbi och jag har bestämt knappt tid att blogga alls. Tänkte bara slänga in en hälsning så att mina vänner over seas kan se att jag lever. Och lever gör jag minst sagt! Har det sjukligt underbart på denna sidan Atlanten och spenderar varendaste minunut med vänner och familj och äter sjukt mycket god mat och dricker vin. Idag är det onsdag så ikväll ska jag ut och dansa! Först släktlunch, fika på stan och grillmiddag med brudar innan utgång. Späckat schema som alltid, men sova kan man göra när an är död (eller tillbaka i USA iaf). Och Full Moon partyt var legendariskt, för er som undrar. Bilder kanske kommer, men kan inte lova något. Nu ska jag iväg igen! Kram

Just ja, en liten valp säger hej!

1 kommentar:

  1. Awww what a cute puppy!
    Hugs for the puppy and you of course :)

    SvaraRadera