onsdag 14 juli 2010

SVERIGE!

Det har varit sjukt svårt att hålla det hemligt vissa gånger, men så himla värt det. Nu är det ju dock rätt så officiellt så jag kan väl säga det här med. Det är nämligen så att ... JAG ÄR I SVERIGE!

Kom till Stockholm måndag morgon, sov hos en vän, fixade visumet på ambassaden på tisdagsmorgonen och flög sedan hem tisdag eftermiddag. Min föräldrar och min vän Sandra visste om det så mamma och pappa hämtade mig på flygplatsen medan Sandra hade styrt upp en middag med de flesta av mina närmsta vänner (som inte visste något). När de satt sig till bords klev jag in och sa "Borde jag känna mig stött att ingen bjudit in mig?" varpå väldigt många kramar och lite tårar delades.

Jag har andra saker att göra än att blogga (som ni förstår), så jag ber om ursäkt i förväg för dålig uppdatering. Snart kommer Elin hit för att dricka vin och äta palt. Två himla goda saker som är en jättedålig kombination, men jag vill ha båda just ikväll. Sedan ska vi iväg till badhusparken för att träffa folk och dricka vin.

Fina fina vänner, underbar familj och tre veckors betald ledighet. Jag älskar livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar