fredag 2 juli 2010

Weekend of 4th of July.

Nu ar det fredag och jag ska strax kora de yngre killarna till soccer camp. Sedan ska jag gora massa arenden (las : shoppa) med Malin. Nu ar det snart snart snart helg pa riktigt och jag ar sjukt exalterad. Ikvall aker jag och Harpa (och min vardfamilj) till varat sommarhus pa Fire Island. Ska spendera tid pa stranden med en bra bok, cola light och smygspana pa livvakter med roda shorts och roda bojar (sunset beach och baywatch style). Ska ta det sa sjukt jakla lugnt och bara njuta av den forvantade 32 gradiga varmen. Pa sondag morgon aker vi in till New York for att mota upp Malin och ga pa Yankees!!! Denna sondag ar det 4:e juli (USA's nationaldag. Valdigt stor grej har!) sa det kommer att vara galet mycket folk. Efter matchen ska vi in till Manhattan for att ha avskedsmiddag for Malin som aker till Sverige pa mandagsmorgonen. Uh, fruktar det lite. 3 veckor kommer att kannas som en laang tid. Sedan pa kvallen ska vi kolla pa Macy's fyverkerier som varar i ungefar 26 minuter. Kommer att bli awesome! Kommer inte att ha tillgang till internet (mest troligt) sa vi hors pa mandag morgon. Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar