torsdag 1 juli 2010

Snabbuppdatering.

Dagarna flyger fram så fort att jag inte ens hinner blogga. I tisdags var vi som sagt på premiären av Eclipse vid midnatt, igår firade vi Siri som fyller 22 innan vi hade en överraskningspicknick för Harpa (bara för att, haha) och idag ska vi iväg och se Date Night på bio. Hur är det nu man säger ... femte gången gillt? Nåväl, världens bästa film! Kom precis hem från en dejt och sedan drog jag med mig Malin på Frozen Yogurt. Nu är jag hemma och börjar jobba alldeles strax men tänkte hinna ut på en femton minuters springtur. Jag och disciplin går inte alls ihop just nu. Imorgon börjar helgen och den kommer att bli GRYM!

Här ser ni min nya kärlek. En Ipod touch som jag fick av mina värdföräldrar i födelsedagspresent. Sjukt praktisk grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar