lördag 10 juli 2010

Video and the week.

Haromveckan spenderade jag, Malin och Harpa en helg i Silver Bay for att ga skola. Det sag ut ungefar sahar :

http://www.youtube.com/watch?v=0LI-ae6baLU

(Ja, min oformaga att forsta mig pa tekniska saker gor att ni maste kopiera lanken och klistra in den sjalva. Haha, ursakta besvaret!)

Annars har dagen varit bra. Sov langre an acceptabelt, gjorde antligen klart min laxa, at lunch pa taco bell, gick pa bio och allt detta i sallskap med finaste Harpa. Gick sedan pa middag med min vardfamilj pa en alldeles for popular kina-restaurang i Stamford. Med popular menar jag att man var tvungen att Vanta pa att fa ett bord .. haha. Sadant gor aldrig jag och mina vanner. Ofancy och snabbt ar varan stil! Maten var sjukt god aven om middagen tog upp ungefar hela min kvall.

Veckan har gatt sa galet fort. Har hunnit med att bli valsignad av en kristen man pa trottoaren, gatt pa dejt och pratat mig ut en owerdraft pa mitt bankkort. Rakade anvanda mer pengar an jag hade pa bankkortet da jag bestallde Yankees-biljetterna forra veckan och tydligen far man en avgift ifall man gar minus pa kortet. Vet inte riktigt hur, men mitt i allt hor jag mannen bakom disken saga : "Well .. this is your first time owerdrafting .. so for this time, and this time only, I can make the owerdraft go away. Does that sound good?". Awesome. Nu ar det lordag kvall och jag glor pa tv och dricker cola light. Ar sa himla trott att det ar skont med en lugn kvall. Nu ska jag hamta lite glass och sedan ater vanda blicken mot tv'n. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar