torsdag 17 februari 2011

The day after Valentine's Day.

Alla hjärtans dag bestod av jobb, Jerry Springer och sedan mer jobb, så vi bestämde oss för att fira Alla Hjärtans Dag dagen efter istället. Som vanligt när vi gör saker så går vi all in, så här firades det för fulla muggar.


Presenter. Såklart man måste ha presenter, tänkte vi. Och ännu fler blev det senare ..

Av mig fick Malin bland annat en Sudoku-mugg med en krita. Så himla praktiskt tyckte jag!

Harpa hade köpt med sig ett halvt dussin hjärtformade munkar. Fint eller vad?

Vi hade köpt hjärt-glas att skåla med. Cola light, såklart!

Kajsa gav kort med citat som påminde henne om personen i fråga. Finhet!

Hahaha, världens bästa ringklocka! Malin gick runt och ringde mest hela tiden och fick pussar och kramar från höger och vänster.

Jag hade köpt med mig bagels, diet coke och såklart peanut butter M&M's och vi åt tills vi dog. Sedan hittade jag Pac-Man bland godiset ..

Av Harpa fick Malin ett Hannah Montana-spel där alla korten kunde förvaras i en liten ryggsäck. Malin var mycket nöjd och kände sig som första dagen i skolan ..

Det slutade med att jag firade tre alla hjärtans dagar så jag och Harpa smygfirade dagen innan med att åka på diner och dricka en jordgubbs-milkshake med två sugrör. Haha, vi måste ha sett ut som ett par. Sedan gick vi ut på en 'romantisk' middag på Bertuccis och åt pasta och pratade om framtiden (den närmsta veckan). Av min värdfamilj fick jag ett fint kort + ett 50$ presentkort på Macys. Skitbra! Min värdfamilj uppskattade mina små presenter så himla mycket och det gjorde mig jätteglad. Man behöver inte slösa så himla mycket pengar så länge man lägger ner lite tanke i gåvorna. Mina pojkar samlar på "25-centare" med olika stater på. Så jag hade under senaste månaden letat igenom hela Westport för att finna alla de behövde och dom blev så himla glada. Åh, än en gång insåg jag att jag har finaste värdfamiljen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar