tisdag 15 februari 2011

Upptagenhet.

Herre min gud vad tiden springer. På riktigt, jag har ingen koll på läget alls. Världens bästa Harpa åker hem på 10 dagar så varje ledig sekund spenderas med henne, Malin och Kajsa så bloggningen ligger på hyllan för tillfället. Jag hinner knappt sova eller göra något annat vettigt alls, för vi bara intensivumgås hela tiden. Nu ska vi iväg på vad som kanske blir våran sista 'Super Value Tuesday at the Bow-Tie Cinemas' tillsammans. Malin och Kajsa övertalade på något sätt mig och Harpa (okej, jag erkänner, de mutade oss med att de skulle betala popcornen) att gå och se Justin Bieber. Haha! Vi är måttligt coola, men det visste vi ju sedan innan. Nu ska jag hämta filten (är det vanligt att ha filt på bio? för det är ju himla mysigt) och börja bege mig. Hoppas allt är bra där hemma!

Jag och Harpa på Marshalls här om dagen. Hon provade klackisskor och jag ser ungefär lika kort ut som Leif Pagrotsky.



Uppdatering : Är nu hemkommen från bion. Tänkte bara säga att det faktiskt var en rätt bra film! Att se den i 3D kanske var aningens over the top, men vi gick ut från salongen ganska nöjda. Jag har aldrig gillat Justin Bieber särskilt mycket, men jag tycker att han får otroligt mycket oförtjänt skit. Han är sjukligt talangfull och filmen var väldigt intressant även om man inte gillar hans musik (okej, om man hatar musiken är nog filmen ingen hit). Dock är det ju helt sjukt att han hittades på YouTube bara för några år sedan, och förra året sålde han ut Madison Square Garden på 21 minuter och idag jämförs hans storhet med The Beatles. Kanske inte musikmässigt, men fans-mässigt. Det är inte så att filmen helt plötsligt fick mig att avguda Justin Bieber, men det var väldigt coolt att se hur allt började och hur han blev en av världens mest kända 16-åringar ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar