lördag 12 februari 2011

Fem bilder från senaste tiden.

Jag vardagsbloggar nästan aldrig nu för tiden, så här kommer fem random bilder från senaste veckan.


Fussball-game i ladan förra Fredagen. Matchen blev aldrig avslutad, så en re-match vore på sin plats.

Lathet når nya höjder! Harpa köpte en resväska på Walmart då hon ska åka hem snart. Vi köpte även en himla massa drickor och insåg snabbt att sådana är tunga. Så vi var finurliga och stoppade drickorna i väskan så att vi slapp bära och kunde rulla istället. Fiffigt!

Min söta elvaåring och jag var på hockeymatch. Han är nog en av världens finaste ungar. För ett tag sedan sa han "Jag och min kompis funderar på att börja skotta folks uppfarter för pengar ..". Smart, tänkte jag. Fast sedan la han till ".. och sedan ska vi skänka alla pengarna till en skola i Tanzania". Liksom ÅH!

Obligatorisk badrumsposering på The Loft. The Loft är en klubb vi brukar gå till ibland .. Många legendariska samtal har skett på dessa toaletter. Haha.

Min bok som jag köpte på Hawaii. Jag har med mig den hela tiden men det slutar alltid med att jag spelar spel i iPoden istället. Men det verkar rätt bra ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar