fredag 21 augusti 2009

Dancing through high class buildings wearing nothing but your old shirt ..

Idag spenderade vi några timmar inne på Manhattan. Det var otroligt intressant och vi åkte förbi bland annat Ground Zero, Frihetsgudinnan och hamnen där Titanic skulle ha anlänt om inte olyckan skett. Efter efter 20$ middag med Fortune Cookies (Vikke, erkänn att det är lite coolt?) till 'efterrätt' så åkte vi tillbaka till Universitetet där vi sitter nu och funderar på att sova. Imorgon åker vi till våra värdfamiljer och jag kommer att gråta över att lämna alla fina tjejer. Jag bjuder på fyra bilder nu, och så kanske vi slänger in några bilder imorgon också. Och just ja, nu är jag i ägo av en I <3 NY t-shirt. Känns bra, riktigt bra.














2 kommentarer:

  1. Hej Jenny !

    Jag och pappa sitter här ensamma (Joakim åkte till Sthlm och Rhodos idag och Lisa är hos Jessica) och läser din blogg och längtar efter dig !!!
    Vi förstår att du har haft några fina dar med nya kompisar, hoppas ni kan träffas under året (inte alla men nån).
    Lycka till när du träffar familjen nu i morgon. Jag är säkert att de kommer att älska dig allihopa !
    Massor av kramar från oss alla härhemma !
    PS Sitter och kollar flygbiljetter till New York, vill boka redan idag men som du vet är din pappa en mer eftertank person än jag.
    Har i alla fall hittat biljetter den 1-9/4 för 3 685 kr tor, det är väl ett bra pris. Kollar mer i morgon.
    Mamma

    SvaraRadera
  2. åååh, Fortune Cookies ;D lyssnade vekrligen på ultimate med lindsay lohan idag ;) blev lite nostalgisk :) hoppas du har det bra gömmsi =)Elin Viii

    SvaraRadera