söndag 23 augusti 2009

Time for reality.

Det händer så mycket hela hela tiden. Jag vill visa allt jag gör, allt jag köper, alla jag träffar, allt jag äter, hur jag mår .. Tiden räcker tyvärr inte till. Har inte ens hunnit lägga upp bilder från avskedsfesten ännu! Idag har dagen i alla fall kretsat kring bilkörning. Undra hur många mil jag kört sammanlagt?! Vi har även hunnit äta ute två gånger och även shoppa, såklart. En showerlotion från Victoria's Secrets, en söt bh från Charlotte Russe och lite annat fick följa med mig hem. Hem, vad konstigt det känns ..

Senare på kvällen gick jag och Lisa ut och käkade på en American Diner. Tyvärr hade personalen inte rullskridskor på sig, men det fick gå ändå ..

Bild nr 4 visar min nya kärlek. En alldeles underbar klänning som ska få vara med om mycket detta år. Den är dock hundra gånger finare i verkligheten, tycker jag i alla fall. Nu ska jag lägga mig och sova, för imorgon är min första riktiga arbetsdag. Jag ska inom en snar framtid fixa ett telfonkort så att jag kan ringa hem (förlåt mamma och pappa för att jag inte ringt ännu). Hoppas att alla mår super där hemma och äter palt, dricker mjölk och ser på svt åt mig med!





6 kommentarer:

  1. jag har en kjol i samma tyg som din klänning(ser iallafal ut så) du får garanterat roligt i den.. Skitsnygg..
    Ha det kram eli

    SvaraRadera
  2. Vad vi längtar till du fixat det där telefonkortet !!!
    Det känns som du varit borta ett år redan nu.
    Vad du är duktig som klarar det här, tror du kommer att få ett toppenår.....annars finns alltid vi kvar härhemma !
    Fin klänning, ta gärna ett kort med dig som innehåll också så vi får se om du är dig lik.

    Kramar Mamma, pappa och Lisa (Joakim är på Rhodos men följer nog dig därifrån)

    SvaraRadera
  3. du förstår kanske att jag tycker den där klänningen är jättefin, så även diademet med nyckelpigor. åh. ta hand om dig, kära vän.

    SvaraRadera
  4. Åhhh, hoppas allt är bra med dig där borta! Tänker på dig... puss o kram

    SvaraRadera
  5. AMAZING klänning jenny! /Annine

    SvaraRadera
  6. Eli : Tack. Och jovisst ska jag ha roligt.

    Mamma : Nu har jag ju till och med ringt! Och jo, det kanske kommer en bild pa mig i klanningen nagon dag.

    Agnes : Jag forstar det! Har pa mig nyckelpigediademtet mest hela tiden. Sa himla fint och praktiskt!

    Kajsa : Saknar dig.

    Annine : Thank's hun. Du kan fa lana den nagon gang nar jag kommer hem :D

    SvaraRadera