fredag 28 augusti 2009

Edge gym and fitness.

Gissa vem har tranat idag?! Okej, ni kommer aldrig att gissa ratt sa jag sager det pa en gang. Jag!

Gymmet var himla fint och stort. Nar man ar van Nautilus gym med 3 loparband (och vanligtvis 2 trasiga) sa kanns val allt stort. Men detta var verkligen ett stalle jag gillade. Jag och massa magra hemmafruar spenderade lunchtid pa lopbandet framfor Las Vegas och diverse andra program.

Att jag dock ar en ovan gymmare marktes val ratt tydligt. Glomde for det forsta bade vattenflaska, sockar och hanglas, vilket betydde att jag fick slapa runt pa min Ica Lundmans-kasse hela tiden. Sedan forstod jag inga maskiner sa jag latsades att jag egentligen inte ville trana armarna, utan bara ville sitta dar och vila. Naval, nu ar jag superhungrig.

3 kommentarer:

  1. "Sedan forstod jag inga maskiner sa jag latsades att jag egentligen inte ville trana armarna, utan bara ville sitta dar och vila."

    Du är ju för härlig jennü :)

    Kramar från ElinVii

    SvaraRadera
  2. de är sånt som vi ovana gymmare gör ;)

    love it!

    SvaraRadera
  3. Elin Vii : Som du vet ar traning inte riktigt min grej ;)

    Amanda : Javisst. Jag ar en stolt ovan gymmare.

    SvaraRadera