måndag 17 augusti 2009

Första dagen.

Detta tjugofyrasekundersklipp får tala om vart jag är just nu!



Förrutom det så kan jag ju berätta att vid ankomsten idag var det 34 grader varmt! Nu bor vi på St John's University och till våran första måltid fick vi en pizzaslice. Välkommen till Amerika, antar jag. Tjejerna jag reste med hit är himla fina och jag tror inte att jag förstått att jag åkt ännu. Varje gång någon nämner "ett år" får jag en klump i magen och inser hur lång tid det faktiskt är. Adaptern fungerar inte så jag kan varken ladda dator, mobil eller kamera, men det löser sig säkert.

Nu : Sömn!

4 kommentarer:

  1. ar det detta som ar fel pa adaptern? http://ettlivsomaupair.blogg.se/2009/july/ett-tips-ang-adaptern.html

    SvaraRadera
  2. Först var felet att man var tvungen att vrida på en grej, så nu funkar själva adaptern så att kameran kan laddas. men kontakten till datorn är precis som Lisa skriver för tjock så den går inte i. har fått låna en rumskompis nu och ladda lite, så får lösa det sedan när jag kommer till familjen. Men tack så himla mycket ändå :)

    SvaraRadera
  3. ååh, så fantastiskt med hiroooo! gick resan bra göllet? :)

    //Elin Vi

    SvaraRadera
  4. Resan gick kanon! How I Met Your Mother, Desperate Housewives, gratis cola light och töntiga amerikanska komedier. Kan en flygresa bli bättre? ;D Saknar dig kära du.

    SvaraRadera