onsdag 19 augusti 2009

Onsdag.

Bilder :

1. En oerhört trött, svettig och blek jag samt fina Jessica.
2. Amerikansk middag, såklart.
3. Jessica, Anna, Malin, Jessica, Filippa, Veronica. Några av tjejerna som åkte på samma plan som mig. Hade velat ta med hela bunten till Westport och umgås med dem resten av året! Men alla ska vi åt olika håll, men vi ska såklart träffas ändå.
4. Jag och Malin passade på att posera med en polis (som för övrigt åt doughnuts)!
5. En skylt. Meningslösa bilder är mina favoriter.
6. Ben and Jerry's! (Elisabeth Forsell, jag lovar att ge dig en utvärdering när tiden finns!) Jag och Malin delade på en när vi var på promenad hem från affären. Promenad eller safari är dock frågan. På den 8 minuter långa gångturen hann vi se två tvättbjörnar, en fladdermus, ett rådjur och lysmaskar. Och då var vi ändå mest koncentrerade på glassen ..










1 kommentar:

  1. Sweet cream cinnamon =Kanelglass måste vara god.. Förövrigt finns det röda kaneltuggummi som du gärna kan få langa till mig. Love it.. Förut fanns dessa på ÖB gissa om jag hamstrade.. Kram i värmen här var det frost läge i natt. Endast +5 på cykel i morse så njut av värmen..Eli

    SvaraRadera