torsdag 27 augusti 2009

Welcome to Fairfield.

Skrev in mig pa Universitetet idag. Det ar sjukt stort och galet fint. Ville ga foto, spanska, modern art och lite andra grejer, men det gick tyvarr inte. Det som passade till mitt schema och dar det fanns platser kvar var "Music of black Americans". Det kan sakert bli intressant, det med. Det var for ovrigt en Amerikansk college-studentkille som halsade mig valkommen idag. Det var lite coolt ..

Pa eftermiddagen spelade vi baseball i tva och en halv timme och jag forstar fortfarande inte reglerna helt (antingen sa ar det jag som ar trog eller baseball som har konstiga regler, eller kanske en blandning).

Nu ar det dags for sangen. Ar helt slutkord! Borjar 7 imorgon och det ar ju fredag sa man lar ju inte komma i sang i vettig tid da heller. Puss godnatt!

2 kommentarer:

  1. tack för tipset, det är alltid bra med lite extra hjälp! ja jag hade tänkt åka iväg nästa sommar i och med att jag tar studenten då men annars hade jag lika gärna kunnat åka nu ;)

    SvaraRadera
  2. Forstar det. Det ar jobbigt att vanta. Men hur gar allt forarbete med papprena och sadant?

    SvaraRadera