lördag 29 augusti 2009

Friday night.

Dagens guide till Hur man slosar bort en timme av en fredagskvall!

Man aker ivag for att hamta upp en kompis som bor fem minuter bort for en tur till Starbucks. Sedan tappar man bort sig och har ingen karta med sig och sa vagar man inte ringa nagon for att det ar olagligt att prata i telefon nar man kor bil, och det finns ingenstans att stanna. Sedan bryter man mot lagen och forsoker fa vagbeskrivningar over telefon i en halvtimme men hittar fortfarande inte ratt. Da kor man in pa nagons infart (aven det olagligt) och vantar dar tills den snalla vannen kommer med bilen dit man ar och far kora efter henne tillbaka till ratt stalle. SA slosar man bort en timme av en fredagskvall!

Naval, sedan begav vi oss till Starbucks och au pair-snackade (dvs berattar roliga/jobbiga saker om ungarna och pratar hemlangtanskanslor) och drack varm choklad. Tack Fia for en kort men trevlig kvall.

Och tack Jessica for att du ar allmant fin och far mig ma bra! Langtar tills den 12:e, da blir det jacuzzibadande, grillning och S'mores tillverkning (och sex and the city, saklart).

3 kommentarer:

  1. tack själv vännen =)
    ååh va jag längtar, de kommer bli tipptopp!! <3

    SvaraRadera
  2. Hor med din LCC senare om skattjakten i NY? :)

    SvaraRadera
  3. Som min moster sa när jag frågade om hon ville ha s'more: How can we have some more if we didn't have any?

    Det är bland det godaste och sliskigaste i denna värld. Ät några för mig och ta en riktig ätar-bild! /Sofie

    SvaraRadera