söndag 25 april 2010

Hemma bra men ta mig tillbaka.

Kom nyss hem efter en hemresa på 19 timmar. Fick sitta 3½ timme på planet innan vi kunde lyfta då det var någon lampa som lyste. På grund av detta så missade vi anslutningsflyget så vi fick spendera några timmar i Miami. Vi hade dock tur och fick platser på ett plan klockan 16.20 istället för 20.45. Jag skulle ju vara hemma vid 15 för att ta hand om hunden då nannyn var tvungen att åka hem, så jag fick lite panik. Som tur är har jag världens bästa Harpa som erbjöd sig att åka hem till mig och spendera lördagskvällen med hunden tills jag kom hem. Så himla fint! Nu ligger vi här i soffan och kollar på kass tv och äter vit toblerone. Vi åkte 4 imorse från hotellet och jag och Malin hamnade på nattäventyr med nyfunna vänner (ska berätta hur man får många nya vänner på en resort senare) så vi hann inte ens gå och lägga oss innan bussen gick. Är trött som tusan, så nu ska jag och Harpa sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar