lördag 14 augusti 2010

Empire Hotel.

Igår var det dags för en utekväll i världens kanske bästa stad, New York City. Vi gick ut på Empire Hotel Rooftop (som har något att göra med Gossip Girl, men jag är inte så insatt). Jättecoolt ställe med finaste utsikten. VIP så inget köande blev det och väl där inne var det lite småsegt första timmen men jag var ju med bästa Malin så det var fint ändå. Sedan blev det gratis drinkar för hela slanten och då kom vi igång rejält. Hade bra diskussioner med människor, dansade lite men spenderade faktiskt mest tid i baren. När stället stängde klockan fyra så förberedde vi oss på Donken men mitt i allt satt vi i en taxi på väg till en fancy fransk restaurang på 19th street. Vi blev bjudna på Filét Mignon till fyllemat, hahaha. Efter det tog vi en taxi till Grand Central, träffade på himla trevligt folk, åkte tåg tillbaka till Westport och vid 07.30 traskade vi in i köket i det stora gula huset. Bra utekväll mina damer och herrar, bra utekväll. (Dock så lyckas vi alltid glömma att ta kort under hela kvällen, detta är en av de få bilderna som togs. Stulen av Malin är den också.). Nåväl, har precis avverkat en underbar jobbkväll (på rikigt) och på schemat jobbar jag egentligen fortfarande men. Nu ska jag och Harpa se massa Glee och äta popcorn. Mums!

1 kommentar:

  1. å du är tillbaka i den verkligenheten som för mig låter helt för bra för att vara sann! jag vill också dricka drinkar till världens finaste utsiiiikt! /febrig storasyster

    SvaraRadera