onsdag 18 augusti 2010

Liljor och sanna färger.

Igår var det ju som sagt så att jag hade varit precis ett år i USA. Blev lovad en dejt med fina brudar och det fick bli bio (såklart). Dagen till ära blev man bjuden på popcorn och efter bion så sträcker världens finaste Isländska tjej och jordens charmigaste göteborgare (heter det så om det är en tjej?) fram en bukett med blommor och ett paket. Vad som fanns i paketet håller jag för mig själv, men jag har helt enkelt världens bästa vänner. Liljorna luktar så himla gott och står här i en vas bredvid min dator och påminner mig om hur lyckligt lottad jag är. Nu ska jag och min klyschighet gå och lägga oss och invänta en Torsdag fylld av jobb, zumba, lunch med vänner, mer jobb och avskedspartaj för Jessiqua på stranden.

Såg nyss några avsnitt av Glee (som jag numera är besatt av) och i sista avsnittet för dagen så sjöng dom Cyndi Laupers låt True Colors. Så himla fin.

If this world makes you crazy
You've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors, true colors
True colors are shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar