onsdag 11 augusti 2010

The Other Guys, och så några hjärtan.

Idag var jag ledig ända fram till 14.30, vilket inte händer ofta, så jag hade storslagna planer för dagen. Men nä, sova till 10 och sitta på facebook fyra timmar fick det bli istället. Slutade efter en kort, men intensiv, jobbdag vid 20 och kände hur rutinerna redan börjar sätta sig. Känns som att man jobbar dygnet runt även om det 'bara' är 45 timmar i veckan. För att koppla bort jobbet åkte jag och Malin iväg på Super Value Tuesday at the Bow Tie Cinemas! Har man ett medlemskort är det billigare att gå på bio på tisdagar, så vi tog chansen och gick och såg The Other Guys. I ärlighetens namn såg vi den bara för att Mark Wahlberg var med, men vi hade tur och filmen var himla himla rolig! Samtidigt som jag och Malin diggade diverse pinsamma låtar i bilen på väg hem från bion så insåg vi att vi ska börja ge ut något så töntigt som 'dagens hjärta'. Det var endast för att vi just idag ville ge en till Mark Wahlberg, så det kan bli en endagsgrej. Jag vill dock gå utanför gränserna och ge ut två hjärtan, då jag tycker att bästa Malin Ekström förtjänar ett också. Hon förgyller mitt liv med sina mindre smarta kommentarer, dåliga musiksmak och leénde a lá Demi Levato. Hjärta, hjärta.


1 kommentar: