fredag 27 augusti 2010

Friday night.

Harpa : Haha, I love that picture of you.
Jag : Noo, I look like a transvestite!
Harpa : Well .. a transvestite has bigger boobs ..

Hahaha, är inte vänskap underbart? Och ja, hur ful bilden än må vara så älskar vi den. Det togs på förfesten hos Meagan i lördags då värdinnan själv skrämde ihjäl mig med att göra segertecken mellan mina knäskålar. Åh, tur att man har lite självdistans!

Vi kom precis hem från bion (nr 52 för att vara exakt) där vi såg 'The Kids Are All Right' som var himla fin. Vi träffade även en ny svensk Au Pair som var väldigt trevlig. Min 11 timmars arbetsdag gick faktiskt fort som tusan och nu är det äntligen helg. Imorgon ska min värdfamilj bort så jag och några vänner ska ha BBQ här hos mig i det förmodade underbara vädret. Nu är det dock sängen som väntar så att man har någon energi att laga mat imorgon. Imorgon åker även ungarnas kusiner hem och även om det ska bli sjukt skönt så lär det ju även bli lite tyst och tråkigt. Var kul med lite tjejer i huset! Nu : sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar