måndag 23 augusti 2010

Idag har jag ..

.. stått på en bilparkering i New York utan byxor.
.. varit så sjukt blöt av regn att jag trodde att jag stod i duschen.
.. ätit pizza till lunch, godis till mellanmål och McDonalds till middag.
.. skrikit så jag tappat rösten.
.. insett att skämmas bara är onödigt.
.. funderat på ifall jag tappat förståndet fullständigt eller bara har förändrats sjukt mycket sedan jag kom till USA.
.. varit väldigt väldigt väldigt lycklig.

Om tid finns imorgon ska jag berätta vad vi har gjort idag. Funderade på att inte skriva något alls, men som punkt nummer 5 säger : så himla onödigt att skämmas. Nu ska jag hänga mina droppande kläder på tork och sedan lägga mig i sängen och fundera på vilka äventyr som kan hittas på nästa helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar