lördag 15 maj 2010

Helgjobb.

06.04 borjade min dag! Vackt av lillkillen och hunden sa var det bara att ga ner pa nedervaningen och leka mamma. Storkillen vaknade ocksa sa i akta engagerad barnpassaranda sa satte jag dom framfor playstationet. Mellankillen var pa sleepover sa hade bara tva ungar att ta hand om. Snart ska jag, Harpa och killarna ivag for att hamta upp Sabina som var Au Pair i min vardfamilj for sex ar sedan. Hon ska hjalpa till idag och sedan kommer aven hennes pojkvan. Med lite tur blir denna dagen helt okej. Min vardmor blev sa himla overraskad och glad nar hon fick hora om detta och jag unnar henne verkligen det, sa det ar bara att jobba pa. Har ju dessutom Harpa som sallskap sa det gor ju det hela roligare. Nu ska jag ga och fa ungarna i sina diverse sportklader. Hoppas att eran lordag ar fin!

2 kommentarer:

  1. Hej, Kul att följa din blogg ditt au pair år. Vill bara kolla att du fått OK på att lägga upp bilder på barnen av din familj, många familjer tycker att det kan vara känsligt att ha bilder på sina barn på internet.

    Lycka till!

    Ida Hargsjö
    Cultural Care

    SvaraRadera
  2. Hej Ida.

    Självklart har jag pratat med min värdfamilj om att ha bilder på internet. Så länge jag inte använder deras namn, vilket jag inte gör, så är det helt okej. :)

    SvaraRadera