måndag 31 maj 2010

New York update.

Tankte bara gora en snabb uppdatering och meddela att jag lever. Sitter pa ett hotell i NYC och ska snart ga och lagga mig efter en awesome helg. Det ar fleet week (en vecka da alla skepp kommer till hamnen i NY) sa det gar omkring sjoman i vit-bla uniformer och ar allmant stiliga. Vi har hunnit med att dricka ol pa varldens mysigaste bargata, aka upp i Empire State Building, aka circle line och titta pa frihetsgudinnan, ligga flera timmar i Central Park, se en skadespelare fran Glee, gatt ungefar en miljon kilometer, festat pa Hudson Terrace, atit alldeles for mycket god mat, lart oss ryska fran en rysk sjoman och sett pa Sex and the City. Och en himla massa andra saker saklart, men det far jag beratta om en annan dag. Nu ska jag lagga mig och fa 4 timmars somn innan klockan ringer och vi ska bege oss till bussen som ska ta oss till Niagara Fallen. Tiden gar sa fasligt fort och jag fasar for onsdagen da Sandra aker hem igen. Vi har i alla fall haft en sjukt bra helg (ett litet minus for en baksmalla som var utom denna varld) och nu ska vi ha tva sjukt bra dagar till. Jag ALSKAR New York! Hoppas allt ar bra dar hemma (bade Pitea och Westport) och att min mor hade en underbar mors dag.

1 kommentar:

  1. Åh! VEM såg ni från Glee?! (Hoppas på han som spelar Finn. Soet ju ;);))

    SvaraRadera