onsdag 26 maj 2010

Onsdag kväll.

Sitter nu här i soffan och tittar på finalen av American Idol och äter svenskt godis. Jobbar till midnatt, men jobbigare arbete har jag ju varit med om. Min värdmor har bokat biljetter till American Idol World Tour i September, vilket kommer att bli awesome. En annan grej som är full av awesomeness är att jag fått ledigt både måndag och tisdag (nämnde jag att jag har världens bästa värdmamma?) så jag ska åka upp till Niagarafallen med Sandra och Ulrika. Så himla roligt! Var ju där i höstas men ska bli jättekul att få se det på vår(sommar?)tid också. Så lördag + söndag kommer att spenderas i New York, och måndag + tisdag i Niagarafallen. Och på onsdag åker Sandra hem. Kommer väl ungefär ha ett söndertrasat hjärta av saknad ett tag, men jag är så himla glad att hon kom och hälsade på.

Du och jag, always and forever.

1 kommentar:

  1. Söta ni är tjejer :) Och bruna! Men Jenny ser mest röd ut om kinderna/under ögonen, eller är det kanske rouge? ;)

    ElinViii

    SvaraRadera