söndag 13 mars 2011

The blond jokes are on you now ..

Denna morgon tog jag mig ändå upp i måttlig tid för att hinna njuta av att göra exakt ingenting. Så himla skönt att göra exakt vad man vill när man vill. Började med att färga håret. Brunt, som ni kan se. Känns helt okej faktiskt! Sedan åt jag grekisk yogurt med bär medan jag läste ELLE fast insåg snabbt att jag ju faktiskt bara kollar på bilderna. Spenderade resten av dagen i mallet där jag hittade så himla mycket fina saker. Det var en sådan där dag då allt jag provade ville följa med hem. MEN, jag kom hem tomhänt och tänkte vänta med shoppandet tills Elin kommer nästa Tisdag (ÅH vad jag längtar!) . Nu blir det en promenad innan Kajsa kommer hem från Silver Bay för att underhålla mig. Hoppas att ni har en fin Söndag!

1 kommentar:

  1. Vad fin du blev Jenny !
    Nu räknar vi snart dagarna till du kommer hem.

    Kramar från oss alla !

    SvaraRadera