fredag 4 mars 2011

Fredag!

Inte illa att få sluta kl 18 istället för 20.30 en fredagkväll! Har fått i mig lite middag och duschat, så nu tänkte jag iväg och lämna tillbaka mina nya löparskor (sjukt sköna, men aningens för stora) innan vi beger oss till Malin för veckans fjärde L-word kväll. Vi är i slutet på säsong 5 och det är väldigt spännande just nu. Bara en säsong kvar efter ikväll, så himla tråkigt. Vi har ju levt med dessa brudar i två månader nu ..

Annars så blev det spontanfärgning av håret idag. Lite orange här, lite blont där och lite allt möjligt här och där. Men vad tusan, personligt om något! Är lite sugen på att skaffa rött eller brunt hår men känner att jag kommer att ångra mig ..
Jobbar 9.30 - 14.30 imorgon och sedan är det leeedigt fram till Måndag morgon. Himmel så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar