fredag 4 mars 2011

Happy Birthday.

Idag fyller världens bästa Harpa år. Jag saknar henne så himla himla himla mycket. Det finns inte ord på hur många gånger något händer och jag tänker "Hahaha, detta måste jag ringa och säga till Harpa på en gång .." innan jag inser att det inte går. Och i Onsdags när städerskorna kom och jag kände mig i vägen ville jag bara åka över till Harpa och äta hemmagjorda quesadillas och titta på strunt på hennes dator. Jag saknar någon som säger "jag sover här inatt", och så blev ens 90-säng mitt i allt väldigt mycket mindre. Jag saknar att hon alltid kunde fixa mina tekniska problem, vara supersmart hela tiden, höra då jag var ledsen .. Uh, jag saknar henne helt enkelt. Sitter och lyssnar på skivan hon gjorde åt mig innan hon åkte och önskar att hon hade kunnat vara här bara för idag så att jag hade kunnat köpa en blåbärsmuffins åt henne och sjunga 'ja må hon leva' i fel stämma. Harpa, we miss you like hell! Get your ass to California in May so we can do some legendary partying and go to Hooters ;)

Och angående den oerhört ocharmanta bilden ... Hm. I Kanada så hittade vi världens bästa fotoautomat. Svart/vit med matt papper! Helt perfekt. Nåväl, vi satt och funderade och försökte lista ut hur man fick igång kameran, när den plötslig tog ett kort. Haha. Så detta blev resultatet :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar