tisdag 8 mars 2011

Hawaii - Tisdag.

Började dagen med att smyga upp och gå ut för att köpa gó-frukost till Harpa som firade ett år i Amerika.


Mums!

Hon var glad och pigg!

På skämt köpte vi en kortlek med lättklädda damer. Det visade sig dock att dom inte alls var lättklädda .. dom var avklädda. Därefter höll vi oss till den medtagna kortleken ..

Morgonutsikt.

Vi lyckades komma med rätt buss och hamnade till slut i Ala Moana. Ett himla mysigt ställe!

Det blev mest strand strand strand hela dagen ..



Söt-Malin!

Vi gick över gatan till Mallet för att äta Gyros till lunch. Så himla galet gott ju! Får mig att sakna Grekland varje gång!

Jag hade en ful-dag så jag gömde mig under hatten.

Sedan gick jag och Kajsa iväg på en promenad. Kollade på rodd-tävling och strosade omkring.

Kajsa!

Sedan kom vi hem och lurade iväg Harpa för att köpa middag. Under tiden inredde vi rummet i Isländska färger och dukade upp bordet med Isländsk sprit, vatten, choklad, lakrits, shots och så Isländsk musik. Hon får alltid stå ut med våra Svenska traditioner och fester hit och dit, så vi bestämde oss för att styra upp en Isländsk fest dagen till ära.

Vi spelade drink-spel, galenpanna och andra lekar innan det blev shottar och dans och utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar