tisdag 22 mars 2011

New York, Lördag.

I Lördags klev jag upp tidigt på min lediga dag för att duscha och ta mig ner till tåget. Mötte upp Bella och vi begav oss sedan till Manhattan för att åka vidare till Brooklyn. Att jag på 19 månader aldrig varit i Brooklyn (förutom en gång då jag och Sanna åkte vilse och en gång då jag och Harpa var fulla och somnade på tunnelbanan, haha) är ju lite tragiskt, så denna dagen tog vi tag i det. Vi åkte ut till Williamsburg och dog lite åt finheten!



Monk. Ungefär världens bästa second hand affär. Hade kunnat köpa hur mycket som helst men kom iaf ut med ett par röda shorts och en randig tröja.





Sedan blev vi vrålhungriga så vi gick på mysigaste cafét och tittade på människor och åt galet god mat.






Efter lite mer shopping åkte vi in till Manhattan och SoHo.


Tog en god fika.

Strosade omkring längst Bleecker Street.

Sedan poserade vi lite innan vi bestämde oss för att bege oss hem för att göra Kajsa sällskap då hon jobbade hela kvällen. Så vid tiotiden blev det popcorn och godis framför en film i Kajsas soffa ..

1 kommentar:

  1. Beställer du fortfarande hamburgare med "ingenting på" haha :)

    /Jocke

    SvaraRadera