fredag 11 mars 2011

Fredag.

Snart åker Malin och Kajsa iväg till upstate New York för att gå på skola över helgen. Jag har redan tagit alla mina poäng, så jag kan inte åka. Men inte ska man vara butter för det! Jag har köpt hårfärg och tidningar så att jag kan sitta på min rum och mysa. Men det är ju en himla tur att man har träffat nya fina vänner också, så Bella kommer över imorgon för filmkväll och popcorn. Hade egentligen kunnat bita mig i foten (döda någon låter så brutalt) för en skål svenskt lösviktsgodis, men ska man 'hålla på att vara nyttig' så ska man .. Det går faktiskt förvånansvärt bra på den fronten måste jag erkänna! Visst, jag har bara pallrat mig till gymmet två av fem dagar denna veckan, men även gått lite promenader samt ätit skitnyttigt. På rikigt, skitnyttigt! Stolt som aldrig förr .. Dock kommer helgen nu och det lär ju förstöra allt, men försöka kan man ju alltid. Nu ska jag ut på en långpromenad innan 8 timmar jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar