tisdag 25 januari 2011

24 timmar.

Igår festade vi som tusan, sedan sov vi en timme och begav oss därefter ut på äventyr. Ungefär de sjukaste 24 timmarna någonsin, men så sinnessjukt roliga! Nu är vi på gränsen till att avlida av sömnbrist så nu ska jag nog joina mina fina vänner och sova lite. Hawaii är nog ungefär mitt favoritställe på jorden och jag fasar inför Lördagen då det innebär hemfärd. Men sådant ska inte tänkas på nu, för vi har flera dagar kvar av awesomeness. (Måste berätta om det senaste dygnet någon dag i framtiden, men tiden finns inte nu. Är lite för upptagen med att vara sjukligt lycklig!). Hoppas allt är fint hemma!

1 kommentar:

  1. Vilken strand är det ? Efter att ha tillbringat 6 mån på Hawaii tror jag vi kan varenda beach på Oahu. Är det Waimanalo ?
    Ta det nu lugnt och ta er ut och se lite av ön.
    Puss och Kram Mamma

    SvaraRadera