måndag 10 januari 2011

Lördag, dag.

Vi vaknade, lagomt halvbakis, och dog lite när vi insåg att klockan inte ens var nio. Men vi tog oss upp för att duscha och sakta men säkert även klä på oss.




"Upp på min rygg Malin. NU! Hoppa upp då!" .. ja, fin bild!


Vi tog oss iväg till Mallet. Mest för att vi var sugna på Taco Bell , fast det erkände vi såklart inte förens efteråt.


Vi strosade omkring, åt godis till förrätt, slösade en himla massa pengar på kläder, åt lunch ..


.. fick massage och tog bilder i fotoautomaten.


Provade även tröjor utan byxor och lekte project runway.




Sedan begav vi oss hemåt då Malin skulle jobba. Vi låg i hennes säng och pratade stund i en timme innan jag och Harpa lämna henne och begav oss ut på lite mer shopping. Klockan 16 var det min tur att jobba då elvaåringen skulle ha födelsedagskalas. En timme innan det började så bestämde han sig dock för att börja spy. Dåligt läge! Men dock så kalaset blev inställt och jag fick ledigt .. Wiho!

Blev upphämtad av Kajsa och sedan hämtade vi upp Malin samt en ny svensk tjej som bodde mitt i ingenstans. Vi åkte till cafét Las Vetas för kanelbullar, cola light och struntprat fram till strax efter 22. Sedan åkte vi på en ofrivillig cruise då vi inte kunde hitta tillbaka till 'nya Kajsa's hus. Nåväl, det gick bra och mitt i allt var klockan 23 och det var dags för PARTY! En väldigt spontan kväll som började med tequila ur flaskan i bilen och slutade med mig, Malin och Harpa som födelsedagsbarn på krogen .. Hm, lång historia .. Den tar vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar