måndag 3 januari 2011

Hemresa.

Spenderade gårdagen med att resa resa resa. Åkte klockan 12 och kom fram till NY klockan 20 .. fast nej, vi drar tillbaka klockan ett par timmar så mitt i allt var den ju bara två på eftermiddagen. Kom hem till Westport strax innan 18 och mös en stund med värdfamiljen innan jag blev upphämtad av Harpa, Kajsa och Malin. ÅH, vad jag hade saknat dom! För att fira att det var 20 dagar kvar till Hawaii och för att säkerställa att vi absolut INTE ska vara snygga i bikini så bestämde vi oss för att åka till Friendly's.



Stället där man mår illa redan efter halva måltiden, och dessutom ingår det glass efteråt! Och vi är ju lite dumma i huvudet så vi satt och käkade godis medan vi väntade på maten .. Jag gav dom en sådan där skitstor Toblerona från Schweiz och finbrudarna hade köpt en 'välkommen hem'-present åt mig. Amerikanskt godis, ett fint kort samt en 'cola light'-julkula att hänga i julgranen nästa år! Haha, dom känner mig så bra. Gick och la mig vid midnatt vilket min tid fortfarande var sex på morgonen. Uh, trötthet. Vaknade dock jetlagged klockan tre, men lyckades somna om. Slungades direkt in i vardagen då ungarna börjar skolan idag vilket åter ger mig dagarna ledigt. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar