måndag 10 januari 2011

Party Lördag.

Mycket text, men en sjukt rolig kväll/natt!

Vi kom hem till Malin vid 23.15, fixade oss och drack drinkar i 15 minuter innan vi begav oss ut till krogen. Kajsa skulle jobba på morgonen så hon släppte av mig, Malin och Harpa på the Loft. Dock var det dött där, vi bestämde oss för att gå till The Black Bear tvärs över gatan. Men, innan vi gick så kommer det ut en kille och säger "Vi har just haft en bar mitzva här, och det blev över massor med grejer, ifall ni vill ha dom?". Tiaror, självlysande halsband, glowsticks, blinkande hjärtan, lysande solglasögon, armband ... ja, name it, we had it! Vi blev sjukligt exalterade och tog med oss allt vad vi kunde in på The Black Bear. Ni vet i filmer när de 'coola människorna' kommer in på fest och alla liksom flyttar på sig och bereder en gång för dom? Ungefär så var det! Helt sjukt hur poplära man kan bli för lite självlysande saker! Vi fick billigare inträde för hon i kassan tyckte att vi var coola. Haha. Vi gav henne glowsticks som tack och sedan när vi kom in så kom alla fram och vill veta vart vi hittat alla coola grejer. Meningslöst för oss att ha så många så började vi ge ut lite av grejerna och mitt i allt kommer den kvinnliga bartendern fram och säger "You girls are AWESOME, come up and dance on the bar?!". Det enda jag hörde var 'bar', så jag log och sa ja. Nåväl, mitt i allt stod vi uppe på baren och dansade som tusan (detta trodde jag Aldrig att jag skulle göra) och kollade ut över ett dansgolv fyllt med människor i lysande saker!

Folk önskade oss Grattis på födelsedagen, för jag menar, vilka normala tjugoåringar går ut i självlysande saker om ingen fyller år? Nåväl, vi kunde inte enas om vems födelsedag det var och när man är full får man ju himla intressanta ideér .. så mitt i allt var vi trillingar! Stört kul att se folks reaktioner och bartendern gav oss brinnande drinkar och annat. Vi blev även tillfrågade att dansa en gång till på baren, och fråga inte varför, men mitt i allt var vi där uppe igen. När vi väl var nere igen så började den kvinnliga bartendern att hälla sprit från baren och då hon gillade oss blev det en hel del .. Mitt i allt var klockan två och vi sa hejdå till våra nyfunna vänner (trilling-lögnen var nog något av det roligaste jag gjort .. haha .. vi bara fortsatte hitta på information och spontanlögner blev till roliga barndomshistorier) och tog en taxi hem till Malin. För en gångs skull skippade vi fyllematen och somnade gott i Malins säng. Sjukt jäkla awesome kväll !!




















3 kommentarer:

  1. Hur ska ni tre trillingar klara er utan varann sen ! Kram från oss alla

    SvaraRadera
  2. Det finns inget svar på den frågan. Inget svar alls. Skit!

    SvaraRadera
  3. Crazy kvallar pa blackbear... haha, det kanner man igen! lol Lat som ni hade skoj! :) Sjalv var jag dar i torsdags...:P

    Haha, och vem sag jag pa en av bilderna om inte gatt pa NCC..:P small world... or not! lol

    SvaraRadera