måndag 17 januari 2011

Lördag.

Var ledig hela helgen! Så himla skönt. Vaknade rätt tidigt på lördagen, fick håret färgat av Harpa och sedan åt jag frukost och klädde på mig. Begav mig till Marshalls, vilket är ett himla dålig beslut om man ska spara pengar .. Jag skulle dock dit av en vettig anledning, nämligen att hitta en Bikini. Ut kom jag med ett par högklackade skor. Fail!


Marshalls i Fairfield har söta krokar som man kan hänga upp saker beroende på ifall man vill ha dom eller inte. "Absolutely", "possibly" och "maybe tomorrow" ..

Hittade även ett linne. Jag tyckte det var rätt fult, men sedan såg jag att det var på rea så jag köpte det ändå. Hur korkad får man vara?
Ringde Malin och som tur var så var hon ledig en stund, så vi bestämde oss för at äta/fika på Barnes and Noble. Blev skrattade åt då folk såg våran reaktion att de tagit bort cola lighten från cafét. "But but ..they can't do that! That's the only reason why I love this place" varpå Malin la till : "seriously, we're gonna DIE!"


Jag sprang till grann-affären och köpte några cola light, så det hela fick ett lyckligt slut. Och blåbärsmuffins till efterrätt, inte illa. Råkade även köpa med mig en ny DKNY-parfym. Oops!


Efter det åkte jag och Harpa till Mallet för att 'hitta en bikini'. Vi provade två var, sedan blev vi så deprimerade att vi gick till Taco Bell för att tröstäta. Än en gång, vad är fel i den tankegången?!

Mitt i allt var det party-dags! Vi började kvällen med en ytterst snabb tillfixing och drinkar innan vi begav oss vidare till Malins källare.


Vi spelade ölspel, drack billig vodka och hade det sjukt trevligt.




Älskar Kajsas min. Oslagbar.
En taxi med Kenny Starfighter som chaufför senare var vi framme vid klubben. Vi gjorde som the Hangover och skålade 'to a night we'll never forget'. Faktumet var ju att vi glömt det mest redan morgonen efter, men legendariskt var det ändå.


Våra kvällar ute blir alltid intressanta. Alla detaljer kan, av hänsyn till alla läsare som faktiskt är någorlunda normala, inte publiceras på bloggen. Men typ det faktum att Malin vaknade upp med en sjuk magknip på söndagsmorgonen för att hon slickat grädde från bartenderns bröstkorg, det är väl okej att skriva? Hahaha.


Vi träffade en stor svart man vid namn Dwayne. Fast han hade långt hår, tjejröst och kallades för Diva. Skönaste snubben någonsin. Han valde ut vem av oss som hade finaste håret, och sedan kallade han mig för Lady Gaga. Kan inte påstå att jag tog det som en komplimang, men hon är iaf känd .... haha.

Jag ÄLSKAR denna bilden. Denna bilden beskriver exakt hur onormala vi är. Malin har läppstift på näsan (för att jag tydligen pussat henne på näsan med rött läppstift), harpa ser ut som vanligt och Kajsa ser ut som att hon onanerar på dansgovlet. Som jag skrattade åt denna bilden på morgonen!

När vi kom hem ramlade jag på en isig uppfart och fick skrapsår i ansiktet. Det märkte jag inte riktigt av innan på morgonen. Jag har suttit och försökt komma på någon coolare historia till mitt numera lätt uppsvullna ansike. Slagsmål med MC-gäng? Slog i huvudet när jag räddade en fyraåring från ett brinnande hus? Knockade huvudet ihop med Johnny Depp när vi hade sex? Jani, detta tål att tänkas på ett tag .. Väldigt intressant och, som vanligt, legendarisk kväll. Fyra dagar till Hawaii!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar