torsdag 20 januari 2011

Hawaii imorgon!

Tiden bara springer iväg lika fort som Usain Bolt och det gör mig stressad. Imorgon åker vi till Hawaii och jag har fortfarande inte börjat packa. Det borde ändå vara rätt lugnt, men det kan bli så att imorgon är en snödag. Det betyder att ungarna är lediga från skolan och att jag måste jobba. Har varken tid eller ork för det imorgon! Vill egentligen krypa ner i sängen man jag antar att det väntas några timmars packning då istället ..

Annars spenderar jag mest tiden med att slösa hiskeligt mycket pengar på struntsaker (jag behövde verkligen inte Calvin Klein underkläderna jag handlade idag, men nog tusan hittade jag dom i påsen när jag kom hem). Har fått lite tråkiga besked hemifrån och det gör mig såklart ledsen, men imorgon påbörjas vad som kommer att bli en sjukligt legendarisk vecka!

Jag saknar brännan jag hade i somras! Hoppas att vi åtminstone får lite sol så att man kan få en aning färg på armarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar