onsdag 26 januari 2011

SURFING!

Igar gick vi och la oss utan storre forhoppningar pa nastkommande dag. Det skulle namnligen regna hela dagen! Dock vaknade vi upp till en stralande sol, bla himmel och inte ett enda moln! Sa vi begav oss till stranden for att SURFA! Helt utan forvantningar begav vi oss ut med en larare och trodde att vi skulle do! Istallet lyckades alla vi rida hela vagen ut pa forta forsoket !!! Det var en helt otrolig kansla och jag blev annu sakrare pa att jag nog stannar har foralltid. Sedan sag vi aven Varldens sotaste havsskoldpadda! Efter snorkling, boklasning, tacos och luftmadrassinkop begav vi oss tillbaka till hotellet. Nu ar det som vanligt en mix av duschning, chokladatande och bloggade som forsiggar. Jag ska ta min bok och ett glas cola light och satta mig pa balkongen medan jag vantar pa att duschen ska bli ledig. Idag blir det en nykter kvall med mysig middag, shopping och stosande. Tre dagar kvar av den fullstandiga lyckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar