lördag 15 januari 2011

Lördag!

Sitter här och får håret färgat av Harpa. Sist gick det ju inte vidare bra, men alla förtjänar en andra chans (läs : mitt hår ser förjävligt ut och alla mina andra vänner jobbar). Igår bytte vi ut fest mot filmkväll pga att mina vänner har schemat från döden denna helg. Tråkigt för mig som är ledig, men samtidigt är guacamole, cola light, vänner och film inte helt fel. Förra helgen när vi var bakis lånade vi sponant säsong 2 av L-word och nu är vi fast i all drama. Fyra avsnitt kvar som mycket troligt lär ses denna helgen .. Jobbigt bara att det finns ett helt antal säsong kvar. Eller jobbigt .. egentligen är det ju bra, men det tar upp lite för mycket av våran tid bara.

Nu ska jag låta Harpa fixa klart håret innan hon åker och jobbar och jag har hela dagen för mig själv då mina vänner jobbar. Funderar på att sitta på café och läsa och sedan åka till Mallet för att inhandla lite saker till Hawaii. Annars så har Kajsa precis köpt (observera KÖPT) en app på iPoden som gör att folk ser tjocka ut. Här har vi Kajsa som hon, och alla vi, kommer att se ut om vi fortsätter äta som vi gör nu. Hawaii på en vecka, med bikini och allt som hör till, WIHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar