torsdag 13 januari 2011

Snö.

Snödagen blev så himla snöig att till och med min värdmamma fick ledigt. "Gå och lägg dig igen", sa hon, och jag lydde väldigt ordagrant. Fyra timmars extra sömn var fint och resten av dagen gick helt okej med skridsko åkning på våran rink på baksidan. Min värdmor tog alla barnen på hockey så jag fick ledigt på kvällskvisten också. Och Westports skolor bestämde sig för att börja skolan två timmar senare idag, vilket medförde att jag också fick börja två timmar senare. Jag har en konstig känsla i kroppen. Jag känner i princip ALDRIG av den, då jag snittar 4 timmar/natt på veckorna och är bakis på helgerna. Jag känner mig utvilad! Så himla skönt.

Snart väntas 8 timmars jobb dock. Födelsedagskalas! Middag och bio är dock planen, så det ska bli rätt kul (och gott). Imorgon är ungarna lediga så det blir en lååång dag, men sedan slutar jag kl 19 och har en känsla av att helgen kommer att bli legendarisk! Sista helgen innan Hawaii, wihoo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar