fredag 19 mars 2010

Måndag utan ström.

I måndags var en galet lång jobbdag men den gick förbi rätt snabbt ändå. Kunde ju dock som sagt inte sova så jag var ju uppe redan vid 04.30 för att åka och duscha på gymmet. Vad gör man en måndag utan ström? Man börjar med att ta alla ungarna till Dinern för att äta onyttig frukost. Sedan gör man impulsiva S'mores över stearinljus. Vid 11-tiden då man egentligen ska ha rast så är man världens bästa Au Pair och tar ungarna på playdate istället. Beställer pizza, ser film, duschar ungarna och spelar hockey. Sedan tar man tillbaka ungarna till det iskalla gula huset där man bor för att ta fula bilder med min digitalkamera. På tredje bilden från botten ska vi 'se förstoppade ut' ..

Kvällen blev ett enda virrvarr med packning (i huset gick det ju inte att bo ta mig tusan) för att sedan bege oss till mina värdföräldrars vänner för middag. Innan jag tog mig iväg därifrån och anlände till Cissi med tre popcornpåsar (fråga inte, ja, vi åt upp alla) så var klockan redan efter tio. Dock var det obeskrivligt skönt att sova i en varm säng ..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar