måndag 22 mars 2010

New York, söndag.

Söndagen ser inte mycket ut för världen genom min kameralins, men det var ta mig tusan en fin dag det också. Vaknade upp i Bronx, tackade för oss och hamnade sedan på en liten diner längs gatan. Fick bli grekisk mat även denna dag och det var ju gott som sjutton även om kroppen inte riktigt var i samma skick som dagen innan. Vi tog tunnelbanan till Central Park och strosade genom Strawberry Fields och lade oss sedan på en filt för att äta vindruvor, knapra på kakor, sola och lyssna på musik. Tiden gick fort och mitt i allt kände vi oss redo för lite shopping. En sommarklänning och ett par gladiatorskor kom jag hem med (och bara för det så är det regn och rusk idag, såklart). Utmattade satte vi oss på tåget hem och anlände till Westport strax innan åtta. Denna helgen ger jag fem av fem toasters!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar